Ana içeriğe atla

Rengarenk tasarımlar













    














Öncelikle  Hayırlı akşamlar diliyorum, Rabb'im hepimizin gönlüne göre versin herkese kendi ameliyle muamele etsin ,
  Dün akşam  genç  bir blogger girişimci  arkadaşımız bana bir tanıtım yazısı yollayacağını ve onu paylaşıp paylaşamayacağımı sordu.
 Seve seve kabul ettim. ileride çok ünlü  meşhur biri olduğunda sende beni hatırla olurmu:))
 Çok güzel tasarımlarına  ve kendini tanıttığı yazısına hep birlikte bakalım.Desteklerinizi esirgemeyeceğinizden eminim. sevgilerimle.
 Başarılar diliyorum.



Başarılı insan "zor olabilir, ama imkânsız değil." der. Başarısız insan, "mümkün olabilir ama çok zor" der. . . ! Hz Mevlana








 - Bize öncelikle kendinizden bahsedebilir misiniz?

Tabii, 1982 doğumluyum. Bir süre finans sektöründe çalıştıktan sonra 2013 yılında beni daha özgür kılacak bir hayat tarzına geçiş yapmak için ilk adımımı attım. Şimdi tabiri caizse Nachnuch Bags’in tek çalışanı ve müdürüyüm.

- Tasarım yapmaya nasıl karar verdiniz?

Kendimi bildim bileli el işlerine meraklıyımdır. İlk olarak barbie bebeklerime kıyafet dikerek başladım. Lise eğitimimi bu yönde almam bana işin teknik yönlerini keşfettirdi. Sonra üniversite eğitimimde ters köşe yaparak İşletme okumaya karar verdim. Uzunca bir süre boyunca dikiş olayından kendimi soyutladım. Lakin algım hiç bir zaman tam anlamıyla kapanmadı. Moda dergileri almaya, kendimce bir şeyler dikmeye devam ettim. Ta ki 2013 yılına kadar. Arkadaşlarıma yılbaşı hediyesi olarak ped çantası dikmeye karar verdim ve kolları sıvadım. Hediye ettiğimde herkes hayretle karşıladı. Bu yönümden haberdar olmayan insanlardan övgü dolu sözler duymak beni yeniden dikiş ile haşır neşir olmaya itti ve tasarım serüvenim böylece başlamış oldu.

- Nachnuch’un anlamı nedir? 
 Marka isminini nasıl buldunuz? 
Markalaşabilmek için bir isme ihtiyacım vardı. Uzun bir süre bu konu hakkında düşündüm. Sonunda hiç bir anlamı olmayan, sadece fonetiği hoşuma gittiği için Nachnuch (naçnuç) demeye başladım. Görüşüne değer verdiğim insanların onayını da aldıktan sonra, artık Yasemin’in çantaları olmaktan çıktılar. Şimdi herkesin onları tanıdığı ad olan Nahcnuch diye anılıyorlar. Marka logomu İtalyan bir arkadaşım tasarladı. 2016 yılında ise Marka ve logo tescilimi aldım. Artık Nachnuch Bags tam anlamıyla bana ait bir marka.

- Yeni tasarımlar yaparken geçmiş tasarımlarınızdan etkileniyor musunuz?

Hayır. Bence bir tasarımcı sürekli kendini aşmaya çalışmalı, sürekli yaratmalı. Eskilere takılı kalırsam, yeni ve özgün şeyler üretemem. 

- Kişiye özel tasarımlar yapıyor musunuz?

Müşterilerimin isteklerine kulak veriyorum. Lakin ben bağımsız çalışmaktan yanayım. Bir çok kez kişiye özel tasarım yaptım. Sadece nelerden hoşlanıp, hoşlanmadıklarını soruyorum. Sonra onları baz alarak kendi özgün çalışmamı yapıyorum. Diğer türlü, tüm  detayı veren müşteriler beni yoruyor. Kendimi bir terzi gibi hissetmek hoşuma gitmiyor açıkcası. 

- Tasarım yaparken etkilendiğin ve dikkat ettiğiniz hususlar nelerdir?

Doğanın renkleri bana ilham veriyor. Çevremdeki  her şeyden etkilendiğimi söyleyebilirim. Bazen bir oyuncaktan bile etkileniyorum. Çünkü onlar rengarenk oluyorlar. Farklı renk uyumlarını bu şekilde yakalıyorum. Seri üretim şeklinde çalışmamaya özen gösteriyorum. Birebir aynı çantayı hiç bir zaman dikmedim ve bundan böyle dikmeyi de düşünmüyorum. Bazı müşterilerimin ısrarı üzerine aynı çantayı, küçük farklılıklar ile değiştirip kişiye özel yapabiliyorum. 

-Tasarımlarınız ile ulaşmayı amaçladığınız hedef kitleniz nedir?

Kişisel bir stil yaratma isteği olan herkes. Ufak detaylarda farklılıklar yaratarak, akılda kalıcı çantalar diktiğime inanıyorum. İnsanların çantalarımı gördüğü zaman, işte bu tam bir Nachnuch stili demeleri istiyorum.

- İnsanların tasarımlarınıza nasıl tepkiler vermesini istiyorsunuz?

Şaşırmalarını isterim. İnsanları şaşırtmak güzel. 

- Erkekler için tasarım yapmayı düşünüyor musunuz?

Evet. Projelerim arasında var. Türk erkeklerinin renksiz ve tekdüze çantalardan kurtulmasını ve hayalarına renk katmalarını çok istiyorum. Erkek müşterilerim oldu ve diktiğim çantaları çok sevdiler. Bu olumlu geri dönüşler, beni bu konuda tasarım yapabilmek adına cesaretlendirdi.

- Markanızın yurt dışına açılma konusunda girişimleri var mı?

Şu an Polonya’da yaşıyor olmamı göz önüne alırsak, çoktan açıldım diyebilirim. Bir çok ülkeden müşterilerim var. 

- Tasarımlarınıza satın almak isteyenler nerelerden ulaşabilirler?

Instagram ve Facebook üzerinden bana ulaşabilirler. 
https://www.instagram.com/nachnuch_bags/
https://www.facebook.com/Nachnuch/

Türkiye dışı siparişler için etsy.com adlı siteyi kullanıyorum.
  https://www.etsy.com/people/nachnuch 

Ayrıca her türlü bilgi için nachnuch@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler.

- Son olarak gelecekteki projelerinizden ipuçları alabilir miyiz?

Kendi mağazamı açmak istiyorum. Ama şu an gündemimde www.nachnuch.com online mağazam var.  













Yorumlar

  1. İnternet sitesini inceledim çok yaratıcı ürünler var. Ellerine sağlık.Sevgili Nachnuch tasarımcı arkadaşa başarılarının devamını diliyorum :) Teşekkürler Kuğcum bu güzel paylaşıma katkı sağladığın için. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlere yol açmak lazım dedim:)) Ben teşekkür ederim Sevgili neşeli Süs Evim
      Sevgilerimle.

      Sil
    2. Kesinlikle gençlerin önünü her daim açmak gerek. Gönülden tebrik ederim bu güzel düşüncen ve paylaşımın için :)

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim iyi akşamlar.

      Sil
    4. Neşeli süslü evim yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Tasarımlarında yarattığı o canlılık çok mutlu edici, iç açıcı bir etkiye sahip. Başarılar daim olsun güzel arkadaşımızın. Ne kadar güzel bir röportaj olmuş aslında. Benim çok hoşuma gitti. Yeni keşifler olmuş oldu. Ellerine sağlıkkk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekler görünce dayanamıyorum:)))
      teşekkürler sevgiler.

      Sil
    2. Keyifle okuduğunuzu hissetmek beni mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim Kuğucum. Vakit ayırıp yayınlayarak beni çok mutlu ettin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek lafı olmaz her zaman her isteyene elimden geldiğince yardım etmek isterim imkanlarım ve prensiplerim doğrultusunda :)))
      sevgiler.

      Sil
  4. Negzel tanıtım yazılarına da başlamışsınız. Devamını da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ne demek gençlere destek bizden :)

      Sil
  5. Resimler bende görünmüyor ama neden bilemiyorum sorun benim bilgisayarımda mı? Eline sağlık olsun sanırım Yasemin hanımın. Başarılarının devamını dilerim, kadın dayanışmasına her zaman çok önem veren biri olarak sana da çok teşekkürler kuğu kızım. :)
    Bücürük'le öptük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorumki Müjde anne bakayım bu gün resimleri tekrar atayım buraya , bücürüğümede selam :)

      Sil
    2. Sağolsun Kuğucum beni kırmadı. Bende yorumlarınızla destek verdiğiniz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. Canım sen istersin de ben yapmaz mıyım hiç.Elbette bakar okurum,sen ne güzel bir yüreksin ve ben seni epeydir ihmal ettim inan günlerim herkesler gibi benim de çok yoğun geçer oldu,lütfen beni affetmeni rica etsem.Bu arada bloğun yeni yüzü dikkatimi çekti çok güzel olmuş senin gibi ışıl ışıl hayırlı olsun arkadaşım.Sevgilerimi bıraktım tekrardan geleceğim daha uzun süre kalmak istiyorum bloğunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol yüreği güzelim herzaman buyur gel başımın üstünde yerin hazır her daim . Ne mutlu sen gibi ve sizler gibi sevenlerim var benim sırtım hiiç yer e gelmez . Beyazardım artık :)

      Sil
  7. Renkli girişimcimizi de,desteğinden dolayı seni de tebrik ederim sevgili Siyah Kuğu.Başarılar...

    YanıtlaSil
  8. Elimizden gelenler dahilinde yardımcı olmaya çalıştım efendim ben teşekkür ederim okuyup düşüncelerinizi paylaştığınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Elimizden gelenler dahilinde yardımcı olmaya çalıştım efendim ben teşekkür ederim okuyup düşüncelerinizi paylaştığınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Kuğucuğum,resimler açılmıyor ama ben zaten Yasemin'i biliyorum ve takip ediyorum.Çok akıllı ,çalışkan bir genç hanım o.Allah yolunu açık etsin,sana da teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnn nden çıkmıyor resimler acaba çok üzüldüm şimdi aksi gibi işteyim,eve gidince ilgileneceğim. Ben teşekkür ederim Doktorum benimmm😊

      Sil
  11. Güzel insansın Kuğucum hep diyorum. Yasemin'e de başarılar dilerim. Yoktan var etmek en zoru.

    YanıtlaSil
  12. Günaydınnn
    Estağfurullah kuzum o senin güzelliğin nasıl bir kalbin varsa öyle görürsün karşındakini 😊 ben teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir paylaşım olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arkadaşım yardımcı olmaya çalışıyorum inşallah başarılı oluruz.

      Sil
  14. İleride daha da başarılı olacağına inanıyorum kendisinin. Senide tebrik etmek gerek tabii ki kırmamış bizlerle paylaşmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Vişne:) Uzun zamandır görünmüyordun. Teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Hoş bulduk, artık kaybolmam umarım :)

      Sil
  15. Resimleri bir türlü açamadim ama yine de basarilar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirdim oldumu acaba , bayağı uğraştırdı resimler inşallah olmuştur?

      Sil
  16. Tasarımlar harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  17. Resimler görünmeye başladı demekki uğraşlarım sonuç verdi galiba 😊 hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar.
    Girişimci arkadaşınızı güzel tasarımlarından dolayı tebrik ederim. Böyle kabiliyeti ve mahareti olan insanların kendilerini keşfettikten sonra boş durmayarak bir şeyler üretmesi kadar daha güzel bir şey olamaz. Başarılarının devamını dilerim. Siz de bu girişimci arkadaşınıza blog sayfanızda yer vererek tanıttığınız ve böyle kabiliyeti ve hevesi olup da cesareti olmayan insanları cesaretlendirdiğiniz için, sizi de kutlarım.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hocam
      Elimden geldiğince yardımcı olmak isterim hocam şimdi gençler çok azimli ve başarılı. Selam ve dualarımla çok teşekkür ederim.

      Sil
  19. Renkli sevdiğim için bunlara da bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindin benimde hoşuma gitti zevklerimiz benziyor:))

      Sil
  20. Sevgili Nachnuch tasarımcısı arkadaşımı yürekten kutluyorum ... Hepsi birbirinden güzel gerçekten de emeğine sağlık ...
    Ayrıca ne güzel destek oldunuz ....
    Kabiliyeti olan insanları ayakta alkışlamak gerek zaten hele de elden ele enerji verilince tanınması da gerçekleşiyor ...
    Benim gibi renklere düşkün biri için harika hepsi de ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman destek olmak için elimden geleni yaparım.
      Çok marifetli arkadaşımız maşallah:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  21. Yasemin hanımı tebrik etmek istiyorum çok güzel tasarımlar ortaya çıkarmış ellerine sağlık
    marka adının söylenişi çok hoş yakın da kendisine naçnuç hanım derlerse şaşırmam:))
    Yolu açık ve aydınlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları okuyunca oda çok sevinecek:)
      hahaha bak o doğru naçnuçcuğum:))
      Onun adına teşekkür ediyorum sevgiler ablam.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Naçnuç hanım tabirini çok sevdim ben:)

      Sil
  22. Gençlerdeki hayallerini,yetenek ve tarzlarını gerçekleştirme cesaretine bayılıyorum.Ne güzel. Yolu açık olsun. Güzel yerlere gelsin. Blogculuğa başladığımda tanıdığım bir çok genç arkadaşım şimdi istedikleri yere gelip de öteye geçtiler. Ben onları izlerken sevinç ve gurur duyuyorum. Yaseminin de yolu,bahtı açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Nalan hanımcım.

      Sil
  23. Bütün çantaları satılmış.maşaallah .Hepsi de pek hoş gerçekten.

    YanıtlaSil
  24. Maşallah Allah başarılarının devamını dilerim . Sağol ablam.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .