Ana içeriğe atla

Tuhaf duygularım...


Evet acı
 ama her acı bir gün biter  acılarımız yenisi gelirse  unuturuz'' aa ben unutmam!'' deme  unuturuz. mesela  gömleğimiz yırtılınca  aynısının yenisini hele  birde   hediye olarak alınınca halen ağlarmıyız, eski gömlek için .
ayrılıklarda unutamayız , bazen yerine koyamadığımız için bazen gelen gidenden berbat olduğu için ,kim ararki  küçük bir kulubenin yerine  size harika bir  malikane  yapıldığında eski kulubeyi ,''aa ben ararım oradaki anılarımı  güzel günlerimi ''diyeceksin,burada daha güzel anıların olursa emin ol hiç aramayacaksın . hatırlarsın ama aramazsın.   bir şeyi aramakla ,özlemekle, hatırlamayı karıştırıyormuz ne?
hep gidenin ardından ağlarız ya ya giden ona hiç sorulmuşmu  yaşadıkları gitmek kolaymı?  kolay saymışmı yıllardır kurduğu  hayatı bir çırpıda ardında bırakmayı...
zaten  hayatını koymamışsa kaybettiği bir şey yoksa  çabalamamışsa gitmişte olmaz. sadece üzülen sen olursun o çoktan 
 başka  arayışlara girmiştir bile...
N.K

Yorumlar

  1. ' aa ben unutmam!'' deme unuturuz. Ne güzel demişsin.Bu ve diğer güzel yazılar için teşekkürler.Yazılarının devamının gelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayattan yakaladığım kareler,beğenmenize sevindim,Teşekkür ederim, ziyaretlerinizin devamının gelmesi dileğiyle):)

      Sil
  2. s.a zamanla herşeyi unutuyor insan dün yaşadıklarımızı bile bugün unutuyoruz taki biri üstüne basa basa hatırlatana kadar sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam,unutmak zorundayız ,bir yazıda okumuştum insan vücudu en fazla kırk beş del acıya dayanırmış,fakat doğum yaparken elliyedi dele kadar acı çekermiş,bu aynı anda yirmi kemiğimizin kırılmasına bedel bir acı dozuymuş, onu bile unutuyor insan bebeği kucağına alınca.demekki acılar güzel duyguları tadınca unutuluyor. acıyı hatırlasakta içimiz yaşadığımız andaki gibi içimiz acımaz. sevgilerimle...

      Sil
  3. Siyahkuğucum beynimizin unutma diye bir işlevi olmasa herhalde yaşadığımız, biriktirdiğimiz acılara dayanamaz ölürdük ya da ne bileyim felç filan olurduk üzüntüden, Allah'tan unutmak diye bir şey var, ne acılar yaşıyoruz, ana, babamız gidiyor ama ölmüyoruz, hayata devam ediyoruz, yaşıyoruz ama acı kalbimizin bir köşesinde duruyor yine de tam olarak gitmesi mümkün değil:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki ablacığım ,acıların en büyüğü evlat acısı yaşıyor bazı anne babalar ,ALLAH kimseye vermesin ALLAH sabır versin,o anne babalar bile yaşıyorsa yıkık virane olarak hayata devam etse bile bir şekilde hayat devam ediyor ama ilk günkü gibi hissetse insan dediğin gibi kendini öldürür ,tabiki tam olarak gitmesine imkan yok,ama bir şekilde hayat devam ediyor.sevgiler ablam.

      Sil
  4. Insan ne yasarsa yasasın unutmuyor.. mutlu oldugu anılarıda uzuntulerınıde.. sadece acısı ya da ona hıssettırdıgı sıddetı azalı pcogalabılıyor zamanla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikii aramayız sadece özleriz her an aklımızda olmaz anarız,zaten durmadan geçmişle ,geçmişte yaşarsak ruh sağlığımız pek iyi olmaz. sevgiler.

      Sil
  5. Zaman her şeyin ilacı derler ya unuturuz hep bir yenileri olur hayatımızda güzel bir yazı sevgiler canıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, o bu konunun en canlı tanığı sensin ablam evladının hastalığıyla senin kadar olmasada seninle beraber hepimiz üzüldük değilmi ama iyi haberlerini alınca en az senin kadar sevindik daim olsun İNŞALLAH sevgiler...

      Sil
  6. Unutmak.. Bana çok yabancı.. Ben sadece alışırım ama unutamam..

    YanıtlaSil
  7. acıyı unutmayız o anki acıyı unuturuz zaten , yani dozu azalır yaşamımıza devam ederiz bir nevi alışmak.

    YanıtlaSil
  8. yüreğine sağlık siyah kuğu güzel bir yazı olmuş. zamanla herşey unutuluyor.unutmam dediğin bile ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Leyla ,hayat devam ediyor yapacak bir şey yok,sevgiler.

      Sil
  9. Pek çok şeyi unuturum bazıları teğet geçer gider hayatımdan. Ama çok sevdiğimde ve her şey onu hatırlattığında senelerde geçse unutamıyorum. Aslında bu sözlerin çok doğru, birde başka arayışlara girdiğinde hatta bulmuşsa başkasını değmiyor hiç bunca üzüntüye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değmiyor Aslı aslında hayattaki yaptığımız hırs, kin, nefret hiçbiri değmiyor o kadar gereksizlerki,sevgiler.

      Sil
  10. Candan Erçetin'in "Elbette" şarkısı geldi aklıma yazını okurken... Sevgiler, mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  11. ELBETTE :)) bak şimdi doladın dilime bütün söylerim:)) sevgiler mutlu haftalar:))

    YanıtlaSil
  12. Haklısın zamanla her şey unutuluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutuluyor malesef, tam olarak silinmesede ,silik bir anı olarak kalıyor,sadece aklımıza geldiği an içimizi acıtıyor,sevgiler...

      Sil
  13. Unutmak o kadar kolay mı sanıyorsun siyahkuğu:)Sadece zaman içinde yokluğuna alışırsın. Ama unutmak mümkün değil. Yüreğine ve kalemine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki kolay değil tam olarak hiç bir şeyi unutamayız sadece unutmuş gibi hayata devam ederiz ,etmek zorundayız,sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .